نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با مقدمات دیجیتال مارکتینگ برگزار شد

پنج شنبه, 22 آذر 1397 ساعت 11:01

نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با مقدمات دیجیتال مارکتینگ در حالی برگزار شد که قرار است در نشست های بعدی، به نمونه های عینی و موفق که از ابزار دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده اند، اشاره شود.


به گزارش روابط عمومی زیست بوم مجازی درسا، نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با مقدمات دیجیتال مارکتینگ با حضور درسانگاران در سالن جلسات خانواده درسا برگزار شد.
محمد علی پور کارشناس دیجیتال مارکتینگ در ابتدای این کارگاه با تعریف کلیتی از دیجیتال مارکتینگ، عنوان کرد: بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.
وی در ادامه با نشان دادن چند مدل اجرا شده از نمونه های موفق شرکت هایی که به امر دیجیتال مارکتینگ می پرداختند، گفت: نمونه های موفق همواره تمام سرمایه و خلاقیت خود را در یک بستر مشخص قرار نمی دهند چرا که نسبت به دسترسی مختلف کاربران و تنوع آن آگاه هستند.
محمد علی پور افزود: طبق تجارب به دست آمده، استفاده از تبلیغات با فرمت ویدئو بیش از سایر روش های تبلیغاتی می توان پاسخ مثبت گرفت.
این کارشناس حوزه دیجیتال مارکتینگ همچنین به نقش شرکت هایی که در حوزه متبوعش فعال هستند اشاره و اظهار کرد: شرکت‌هایی مانند تپسل می توانند به عنوان بخش های تخصصی به کمک توسعه دهندگان و صاحبان محصول آمده و به افزایش و توسعه کاربران آنها کمک کنند.
لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی به صورت نشست های متوالی برگزار شده و قرار است در نشست های بعدی، به نمونه های عینی و موفق که از ابزار دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده اند، اشاره شود.


برگزاری 7 دوره آموزشی «کودک و فضای مجازی» ویژه اولیاء و مربیان

به گزارش روابط عمومی زیست بوم مجازی درسا، استفاده از فضای مجازی در سال‌های اخیر افزایش چشم‌گیری یافته است و در چنین شرایطی سواد رسانه و در نگاهی تخصصی‌تر، سواد فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای دارد.

اهمیت این موضوع به حدی است که مقام معظم رهبری هم دغدغه فرهنگی و غفلت از آسیب های فضای مجازی را مطالبه کرده اند. ایشان در یکی از دیدارهای خود با فرموده بودند که اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این اهمیت فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری نشان می‌دهد.

علاوه بر این، مسئولان مختلف کشور نیز این موضوع را قابل توجه عنوان کرده و دغدغه های خود را در وهله نخست به عنوان اولیای فرزندانی که در معرض تهدیدات و آسیب های فضای مجازی قرار دارند، بیان کردند. برای مثال محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با یادآوری این نکته که اکنون خودش پدر یک فرزند بوده و از فضای نگرانی های والدین نسبت به امکانات در دسترس فرزندان با اطلاع است، اذعان کرد: با وجود اینکه نگرانی والدین در یک کفه و دغدغه مجریان هم در کفه دیگر وجود دارد، اما اطلاع رسانی کافی در خصوص مجموعه ای که به طور اختصاصی این کارها را انجام می دهد وجود ندارد و بسیاری از والدین درسا را نمی شناسند.


ادامه مطلب